Doopsel in de parochie in Zulte

Eerst en vooral van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kind.

Als gelovige mensen, wilt u uw kindje een christelijke opvoeding geven en het laten kennis maken met de figuur van Jezus Christus en denkt u er over na, om uw zoon/dochter, te laten opnemen in de kerkgemeenschap, door het heilig sacrament van het doopsel.

In de parochie in Zulte wordt er in de drie kerkplekken gedoopt - Machelen, Olsene, Zulte - en kan u vrij kiezen waar uw kind gedoopt wordt.

Het algemene principe:

(we tellen vanaf het eerste volle weekend, m.a.w. de zaterdag en zondag vallen in die maand)

-eerste weekend van de maand in Machelen (zaterdag in de kerk, zondag in de kapel) [vanaf oktober 2022 zijn er werken in de kerk en gaan alle doopsels door in de kapel]
-tweede weekend van de maand in Olsene (zaterdag en zondag in de kerk) [niet op zondag in de winter]
-derde weekend van de maand in Zulte (zaterdag in de kerk, zondag in de kapel)
We starten telkens om 14.30 uur.

De voorlopig voorziene data vindt u hier: Voorziene doopseldata

Kiest u voor de kerkplek Machelen of Olsene, dan spreekt u af met de pastoor: zie Contact

Kiest u voor de kerkplek Zulte, dan neemt u contact op met de doopcatechiste:

Christine Verbrugge
Kastanjelaan 36